25 Şubat 2008 Pazartesi

BAYRAK


Benim evin üstünde tepeye gençler üğraştı 18 metre bir bayrak direği tıktıler ve ona bayrak astiler bir senedir orda o bayrak dalgalanıyor dalgalanmasına ama pek farkında deyildüm.


Bu günlerde cepheden gencecuk uşaklarki şehid olup geliyor ve onları biz televizyandan seyrediyoruz.


Askerlerimizi o karda o soğukta biz sicak sobanın arkasından rahat bir şekilde duruyoruz


İşte şimdi anlıyorum ki o bayrak orda ne zorluklarla dalgalandırılıyor.


O hiç bakmadiğim bayrak varya bu günlerde birbaşka dalgalanıyor benim arıların üstüne.


Gencecuk yaşında bu vatan için şehit olmayı mutluluk sayacak gençler olduğu muddetçe o bayrak orda sallanacak.

3 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Bayrğı bayrak yapan üstündeki kandır,
Eğer uğrunda ölen varsa işte o vatandır.


Tüm şehitlerimizi rahmet anıyor, gazilerimizide hayırlı ömürler diliyorum

TUNCAY HADİSE dedi ki...

Ahmet Abi,
O Bayrağı indirecek daha Dünya gezegenine gelmedi.Anasından da
doğmadı.

arıbeyi dedi ki...

Rizeli Ahmet Amca'mız;
Bayrağımıza da sanada selam olsun.O gönülden yazılmış sıcacık yazılarını okuyunca insan hiç üşür mü?.
Bilesin ki sende biz arıcıların bayrağısın.
Beraber dalgalanın oradaki bizler de burada rahat ve huzur içinde olalım.SAYGILARIMLA.