17 Ocak 2009 Cumartesi

TEMBEL ARİCİ




Arıcılığa yeni başlayan arkadaşlara benim tavsiyem şayet benim gibi boş verici tembel bir insansanız arıcılık yapmayın.


Bundan 3 ay evvel sağim zamanı aldığımız sırları eritip mum yaptım geri kalan su ballı olduğu için suya biraz şeker katıp şerbet yaptım ,hava arıya şerbet vermeye musayıt bir hava deyildi soğuk olmasına rağmen arıların üzerinde bulunan şerbetliklere şerbeti koydum ekserisi şerbeti aldı birkaç tanesi şerbeti almadı ve orda ekşileme yaptı tembellik edip şerbetliği temizlenedim orda ekşileşen şerbetş sonradan yiyen arının önünü görüyörsünüz, hiç iç açici bir durum deyil herhalde

3 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...
Ahmet abi.
Sen işini bilirsin.Ne derler bilirsin.Alimin uykusu abidin ibadetinden daha eftaldir.Kim bilir bizim doğru diye yaptığımız ne yanlış uygulamalar vardır.
Kelime doğrulama ya gelince.sana yorum atmak istediğimizde karşımıza çıkıyor.görsel doğrulama da diyebilirsin.onu yapmadığımız zaman yorum etkinleşmiyor.

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamlar
ahmet amca
ne olursan ol
ama arıcılığa devam et

Adsız dedi ki...

maltepelimurat derki sendeçoktembel mişinabi